Forebyggelseskonference
Fra "Sammen om et trygt Rudersdal"
Gå til projektet
Rudersdal Kommune inviterer i samarbejde med Nordsjællands Politi og Bo Trygt alle interesserede til konference, om hvordan politi, borgere og kommune i fællesskab forebygger indbrud, digitalt tyveri og kontaktkriminalitet i Rudersdal.
Det sker mandag den 26. maj 2025 kl. 19 - 21.30 på Nærum Gymnasium, Nærum Hovedgade 30.
Deltag sammen med politi, kommune og andre borgere i en workshop om hvordan vi i fællesskab skaber et mere trygt Rudersdal.
Læs mere:
Konference skal knække indbrudskurven
Eller meld dig til arrangementet via knappen herunder

