Dialogmøde om pårørendepolitik: For foreninger og organisationer
Fra "Udvikling af ny pårørendepolitik"
Gå til projektet
Hvad skal kendetegne samarbejdet mellem pårørende og medarbejdere i Rudersdal? Og hvordan styrker vi samarbejdet fremover?
Rudersdal Kommune inviterer lokale foreninger og organisationer til at bidrage med input og forslag til, hvordan vi udformer den kommende pårørendepolitik, når vi afholder dialogmøde mandag den
30. oktober 2023 kl. 16:30-18:00
Mødet holdes i Store Sal i Administrationcentret, Stationsvej 38, 3460 Birkerød.
Tilmelding er nødvendig og sker på www.rudersdal.dk/pårørendepolitik
Har du ikke mulighed for at deltage?
Du kan dele dine idéer og forslag her på sammenom.rudersdal.dk, så tager vi dine input med til mødet.
