Dialogmøde om sundhedspolitikken
Fra "Mindre nikotin, alkohol og stoffer"
Gå til projektet
Kommunalbestyrelsen i Rudersdal Kommune har udvalgt følgende tre områder, som kommunens kommende sundhedspolitik skal have fokus på:
- Bedre mental sundhed og trivsel
- Mere aktiv hverdag
- Mindre nikotin, alkohol og stoffer
Nu inviterer forvaltningen på vegne af udvalgene borgere og andre interessenter til at bidrage med idéer og forslag til konkrete indsatser og initiativer, der kan være med til styrke sundheden i kommunen inden for de tre temaer.
Kom til dialogmøde den 29. august kl. 18.30 – 20.30 i Kulturcenter Mariehøj, Per Kirkeby, Øverødvej 246B, 2840 Holte.

